Projekty EU
Marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh
Projekt „Marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh“ pod registračním číslem 0380000764 byl realizován za finanční spoluúčasti EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a Ministerstva kultury České republiky.
Marketingová strategie – prodej nerezových bazénů
Projekt „Marketingová strategie – prodej nerezových bazénů“ pod registračním číslem 0461000536 byl podpořen z finančních prostředků EU. Projekt na vytvoření marketingové strategie pro nerezové bazény společnosti Superior Steel, s.r.o. se zaměřuje na definici jejich tržního postavení, důkladnou analýzu konkurence a nastavení strategického rámce pro marketingové aktivity. Cílem je posílit povědomí o značce a podpořit prodej, což by mělo přispět k dlouhodobému růstu a konkurenceschopnosti společnosti.
Firemní sídlo, skladovací haly, drobná zámečnická výroba Superior Steel, s.r.o.
Nové firemní sídlo Superior Steel, s.r.o. nám umožní dosáhnout mnohem modernější, efektivnější a kvalitnější výroby našich nerezových bazénu Superior a Superior LT. Celý projekt klade velký důraz na soběstačnost budov a na okolní životní prostředí. Společně s tím, bude v nové administrativě probíhat vývoj našich špičkových elektronických systémů PoolControl®. Tyto systémy budou určené pro soukromý, tak i pro veřejný sektor našich zákazníků.